صبر کنید

شهرک غرب، بلوار فرحزادی، پارک (شهید نورانی)، پلاک 26 طبقه دوم

آر اف فرکشنال

لیفت و جوانسازی پوست
آر اف فرکشنال

 آر اف فرکشنال (RF Fractional) یک فناوری جدید است که در زمینه جوانسازی و ترمیم پوست استفاده می‌شود. این روش با استفاده از امواج رادیویی با فرکانس بالا (RF) باعث تحریک تولید کلاژن در پوست و بهبود بافت پوستی می شود.

 

مزایای آر اف فرکشنال 

جوانسازی پوست: در روش آر اف فرنکشنال با استفاده از امواج رادیویی به لایه میانی پوست نفوذ می شود. همین امر باعث تحریک کلاژن سازی و احیای مجدد پوست می شود و علائم پیری را کاهش می‌دهد.

کاهش چین و چروک: با ترمیم بافت پوستی و تحریک تولید کلاژن، آر اف فرکشنال می‌تواند چین و چروک‌های صورت را کاهش دهد و به صورتی جوان‌تر و صاف‌تر ظاهر شوند.

درمان جوش و جای جوش: آر اف فرکشنال به عنوان یک روش درمانی برای جوش‌ها و جای جوش‌ها نیز استفاده می‌شود. با تحریک تولید کلاژن و بازسازی بافت پوست، آر اف فرکشنال می‌تواند به بهبود جوش‌ها و کاهش ظاهر جای جوش‌ها کمک کند.

 

آر اف فرکشنال (RF Fractional) برای بسیاری از افراد مناسب است، اما برخی افراد ممکن است برای انجام این روش مناسب نباشند. موارد زیر افرادی هستند که معمولاً به عنوان کاندید نامناسب برای آر اف فرکشنال در نظر گرفته می‌شوند:

  1. خانم های باردار
  2. افراد با بیماری‌های پوستی فعال
  3. افراد با تاریخچه بیماری آسم یا آلرژی‌های شدید
  4. افراد با تاریخچه اسکار یا تشکیل توده‌های ناهنجار

 آر اف فرکشنال می‌تواند به طور موثری در کاهش ظاهر چین و چروک‌های صورت و گردن کمک کند. با تحریک لایه‌های عمقی پوست و تحریک تولید کلاژن، این روش می‌تواند باعث بهبود قابل توجهی در ظاهر چین و چروک‌های صورت شود.

 

آر اف فرکشنال در بیمارستان پیامبران

آر اف فرکشنال یکی از خدمات کلینیک زیبایی بیمارستان پیامبران است.

 

در دورانی که زیبایی و اعتماد به نفس اهمیت زیادی پیدا کرده‌اند، خدمات زیبایی نقش حیاتی ایفا می‌کنند. آر اف فرکشنال یا تکنولوژی فرکشنال رادیوفرکانسی در صدر روش‌های زیبایی قرار دارد. این یک روش غیر تهاجمی است که از انرژی رادیوفرکانسی برای بازسازی پوست استفاده می‌کند و با حداقل ناراحتی نتایج قابل توجهی فراهم می‌کند.

این تکنولوژی تولید کلاژن و تنظیم پوست را با ارسال گرما به طور کنترل‌شده به لایه‌های عمیق فراهم می‌کند. برخلاف روش‌های سنتی، آر اف فرکشنال حداقل زمان نقاهت و بازیابی سریع را تضمین می‌کند. آنچه آر اف فرکشنال را ویژه می‌کند، کاربردهای چندوجهی آن است. از کاهش چین و چروک تا بهبود جوش‌ها، این تکنولوژی به یک دسته وسیع از نیازهای زیبایی پاسخ می‌دهد. 

مراجعین کلینیک زیبایی بیمارستان پیامبران که از درمان‌های آر اف فرکشنال استفاده می‌کنند، از مزایای زیادی بهره‌مند می‌شوند. این روش ایمن، کم‌تهاجمی است و باعث بهبود طبیعی ظاهر شما می‌شود. با حداقل زمان مرخصی، شما می‌توانند به سرعت به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهند. برخی از محبوب‌ترین کاربردهای زیبایی با استفاده از آر اف فرکشنال شامل تنظیم پوست، کاهش جوش‌های آکنه و صاف‌سازی خطوط ریز هستند. در نتیجه، آر اف فرکشنال به عنوان یک روش نوین در صنعت زیبایی ایستاده است.

 

 

سوالات متداول (FAQs)

1. آیا آر اف فرکشنال برای همه انواع پوست مناسب است؟
- به طور کلی، آر اف فرکشنال برای همه انواع پوست ایمن است.

2. چه مدت زمانی پس از یک درمان آر اف فرکشنال نتایج قابل مشاهده هستند؟
- نتایج ممکن است متفاوت باشند، اما بسیاری از مشتریان بهبودها را به سرعت پس از جلسه اول توجه می‌کنند و بهبودهای ادامه داری را در طول زمان تجربه می‌کنند.

 

 
پیمایش به بالا